3+2

A hétfői szeretkezés után sem én, se ő nem volt támadó kedvében. Repültek a napok kedd után szerda, majd csütörtök este korán kellett lefeküdni másnap hajnali munka miatt, pénteken este elfoglaltság szombaton szintén, már aggódtam. Eljött a vasárnap reggel 6 körül bevettem a bogyót fél hét körül felkeltettem a kedvesem álló farokkal, gyorsan kimentünk pisilni és fogat mosni majd uccu neki. Ő elélvezett viszonylag gyorsan /kb félóra/ nekem még nem volt elég kicsit pihegett majd kiegyenesedve rám ült. Na innen már nekem sem kellett sok. Vittem be két kávét a szobába, pihengettünk, beszélgettünk amikor megdöbbentő módon újra éreztem a bizsergést. Csókolódzni kezdtünk, majd megfogta a farkam, simogatott...nagyon vágytam egy szopásra, egy halk kérlek hatására elindult lefelé, majdnem sikerült még egyszer elélveznem. Amikor feladtuk és abbahagyta akkor éreztem nyílik a lába, elkezdtem simogatni majd hanyatt fordítottam és nyalni kezdtem, nagyon gyorsan újra elélvezett. Húúú. napközben ebédfőzés vasárnapi pihenés, de éreztem még nem teltem el vele. Este álló farokkal bújtam hozzá, kívánt ő is de a farkam sztrájkba lépett. Amikor kicsusszantam elkezdtem hátulról simogatni, a bejáratot kéjesen nyögdécselt, gyanítottam neki sem volt elég még mára. Nyalni kezdtem és megint gyorsan elélvezett. Még csak éppen elkezdtem élvezni  anyalást én is és már husss..., Elégedettem dőltünk egymás mellé de még nem volt vége. Újra megkívántam a száját, meg is kaptam. én sem voltam lassú. :). Ma egy üzenet : "Ezt is dokumentálhatod a jegyzőkönyv kedvéért". Megtörtént.