Dimenziók

 

új dimenzió, mondta a kedvesem, majd később, hogy akarsz e beszélni róla azt mondta, hogy nem. Mondjuk arra is azt mondta, amikor kérdeztem erőszakos voltam-e, hogy nem voltam. Különleges élmény volt, de nem volt különösebben más mint a punciba élvezés, A varázsát a első alkalom adta, meg hogy a bakancslista egy pontja kipipálva :)

Szóval ha azt kérdeznéd, érzek e valami furcsát tegnap reggel óta a válaszom határozott igen.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy akartam-e  beszélni róla, akkor a válaszom határozott igen.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy megelégszem-e, a beszélgetés eme formájával a válaszom határozott talán :)

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy vágytam-e erre az élményre, akkor a válaszom határozott igen.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy erőtettem volna-e ha nem akarod, akkor a válaszom határozott nem.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy erőltettem-e, hogy valamikor megtörténjen a válaszom határozott, nyílván nem véletlenül kalandozott arrafelé a szám, az ujjam és a farkam.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy jól érezted-e ez ügyben átadtam az irányítás teljes jogát neked a válaszom határozott igen.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy ez szerintem sikerült-e a válaszom határozott remélem.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy e nélkül akkor elélveztem-e volna, akkor a válaszom határozott nem.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy vágyok e újra erre az élményre, a válaszom határozott, különleges fűszer ez, különleges íz, de nem hiányozna ha nem lenne.

Szóval ha azt kérdeznéd, szerintem te élvezted e, a válaszom határozott remélem, egyébként nem tudom.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy szerintem te vágysz-e arra, hogy ott járjak időnként a válaszom határozott nem tudom.

Szóval ha azt kérdeznéd, hogy szeretném -e, hogy ha másra nem is erre a kérdésre válaszolj a válaszom határozott igen.

Szóval ha azt kérdeznéd, van-e még a bakancslistámon ez -az, a válaszom határozott igen.

Szóval ha azt kérdeznéd, elárulom-e, a válaszom határozott sztem te tudod :) :)

Szóval ha azt kérdeznéd, meg akarom e köszönni neked, akkor a válaszom határozott köszönöm.