Nehéz napok után...

Hosszú :) szünet után /4 nap/ újra összebújtunk, pontosabban egyszerűen és határozottan megkívánta a farkam és hamm bekapta. Jó persze jeleztem néhány apró sóhajjal, hogy igény lenne rá.Ez volt, péntek este. Szombat reggel munkához kellett kelnem. Vittem egy finom kávét az ágyba indulás előtt. Ebéd után elmentem futni, szedtem fagyöngyöt.Gondoltam kapok érte valamit :). Igen határozottan a  puncira gondoltam. Este egy fél huncut bogyó, majd a gyerekek eligazítása után, hálószoba. Konkréten szerettem volna valamit és megmondtam: először gyengéden szopd a farkam majd ülj bele. Volt meglepődés, de megtette. Volt értelme :). Úgy éreztem nagyot élvezett. Kérdezte, mi volt ez a határozottság, mondtam neki, ez járt a fagyöngyért. Jót nevettünk. Ja és megdicsértem milyen szexi volt az élvezése.

Reggel hajnalban álló farokra keltem, de még korán volt. Visszaalvás. 7 körül kiment pisilni, én közben bekaptam a bogyó másik felét. visszajött, egy picit simogattam, majd oldal feküdtünk kényelmesen. Nagyon lassan kezdtük, és csendben, mert hallatszott, a legifjabb felkelt, az ajtónk meg nyitva. Egyre nagyobb lökések kicsikkel felváltva, most hogy leírom is bizserget az érzés. 40 perc után becsuktam az ajtót, bezártam , ő feltérdelt az ágy szélére jaaaaj.

Kis idő után feladtam, nem is én hanem a farkam. Eldőltünk, kis simogatás , éreztem kívánja még a farkam. Rám ült, próbáltam elélvezni, de nem sikerülhetett, neki igen. Nagyon érzéki volt most is. 

Most meg írnám amit akarok , a kicsi meg ő mellettem a földön leckét írnak. Nem győzök figyelni.

Ps.

Vasárnap este még kaptam egy csodálatos szopást. Mondtam közben, ha dugni akar most hagyja abba. Nem hagyta :)

Reggel a szokásos üzenetváltás után a megjegyzése : Csudi volt a hétvége.

Szerintem is