Sosem elég

Csodálatos hétvége vele. Előjáték csütörtök este még otthon, egy dugás, a végén ő elment, alaposan kinyalhattam. Én elengedtem, éreztem kell még az erő ☺. Pénteken megérkeztünk a szállóba, megkezdük a dugásmaratont. Egy szép közös élvezés, utána kis beszélgetés naptárazás, valszeg nem lesz baj. Vacsora előtt mecsnézés a bárban, majd utána szoba. Nem bírtunk magunkal, még egy menet, most csak én popsi környékén. Alvás, reggel reggeli előtt egy menet ő nyalva ment el. Majd a fürdőben az illatos gőzben majdnem elmentem míg szopott. Utána szoba és dugás ki tudja meddig, én ujra elmentem, döbbenetes időugrás. Már 8 óra. Vacsora. Utána tévézés közben a punciján volt a kezem. 10 perc után nem bírtunk a vágyakkal, én dugni már nem nagyon tudtam,de a kezem kéznél volt. A film után alvás. Helyett ahogy befordult háttal kiflibe, nem utasította el a kezem. Megérte neki. Én meg boldog voltam, hogy ismét kívánt. 4-3 sőt csütörtökkel 5-3. Mondom csodálatos hétvége.