Unalmas hétköznap.

Tegnap nem történt semmi. Meghitten tévéztünk. Lefekvés után egymáshoz bújtunk. Védekezésképp nem borotválkoztam. Na jó, ha elalvás előtt fogom a mellét pár percet az még nem szex, csak jó intim pillanat. Reggel ébresztő után a szokásos ölelkezés még pár percig. Szeretem a reggeleket.

Csak  a bizsergetés miatt egy régi hétvége felidézése.

Idén szülinapomra elvitt Tatára.Egy finom ebéd után egy kissé, de nem zavaró mértékben lelakott panzió emeleti szobája. Bejelentkezés után egymásnak estünk. Régvolt lássuk mire emlékszem.

Emlékszem ültem a tv asztalon pont annyira volt az ágy hogy ülve kényelmesen a szájába tudtam tenni a farkam. Emlékszem kétszer élvezett el vacsoráig egyszer a farkamon együtt, majd még egyszer nyalás közben. 

Emlékszem az ablakból néztük ahogy esett a hó közben hátulról dugtam.

Felvette a piros bőr csizmát és csak azt. Nagyon izgató volt. Állva, fekve, térdelve is. Majd levette, mert melege lett benne.

Vacsora kis borral.

Folytatás a szobában, álomba merülés. Éjjel álló farokra ébredés, dugás majd, újra nyalás és még egy élvezés tőle.

Reggeli után még nem kellett elhagyni a szobát 10ig. Van még időnk. Még egy dugás amig a farkam bírta, majd nyalás élvezés. És a vége egy szopás hogy nekem is legyen még egy. :)

Remek 4:2

Csudi ebéd a tóparton a Platán étteremben, majd haza.

Szép emlék.