Betegségek után

Hosszú szünet,de oka egy kis gomba, meg egy alapos megfázás. Tegnap már nem lehetett tovább halasztani este nagyon kellett a teste. Én tekintettel a bennem lévő maradék betegségre kevéssé voltam tevékeny. De  ő szépen élvezett rajtam. Pedig jeleztem, hogy szívesen csinálnám hátulról is. Az évezése után felkínálta magát, kérdeztem nem kellemetlen-e puncijának, azt mondta ne foglalkozzak vele csináljam. Nem kicsit élveztem. Hajnalban nem tudott aludni. Kis tévézés után simizni kezdtem a hátát, majd máshol is, Kérdeztem kívánja e nem válaszolt csak megfogta a farkam. Ezt igen válasznak vettem. Kézzel csúcsra röptettem. Mondta örülhetnek zenészbarátaim, egy ilyen jó kezű gitárosnak. Mondtam jobb kezes vagyok képzelje el azzal mire lennék képes ha a bal is ilyen jó. :), Utána kielégített engem is ami meglepett engem is .