Hétvége eleje...

Csütörtök. Kívántuk a dugást, jól is kezdődött, szép nagy álló farkam lett, miközben csókolództunk. De aztán megfogtam a nyakát mintha fojtogatnám erre perverznek nevezett. Lankasztó volt, de jót nevettünk milyen sértődékeny egy farkam van.. Kicsit nehézkesen, némi tablettás segítséggel visszajött a farkam, de nem volt stabil. Nagy élvezettel hátulról elkezdtem simogatni, majd amikor elindultam lefele, szólt most jó a kezem ne fáradjak. Hát jó volt a vége. Péntek este eskü, hogy nem akartam semmit. De olyan izgató ahogy csókolózunk, megfogta az álló farkam, majd a szájával kielégített. Mondtam utána hogy, nem volt tervbe, erre Ő mért nem állítottam le. Ennyire hülye azért nem vagyok. Most meg lassan felkeltem, mert bevettem egy bogyót és nagyon bizsergek...

Már nem bizsergek, ő fürdik kielégülten, én meg egy jót dugtam, bár ez a farok nem stabil, szakaszosan csak másfél órát bírja...