Megerőszakoltak...

A kedvesem megfázott, bedugult az orra, edzeni volt, izomláz volt a kezében, és még meg is jött. 

De. Tegnap este hosszú /4 napos :)/ böjt után megkívántuk egymást.Bár a nehéz napok korlátozták a lehetőségeket. Ő nagyon jól kielégített a szájával, majd összekifliztünk, megfogtam a mellét, erre konstatáltuk megvan mindkettő, és én már a jól megérdemelt alváson gondolkoztam. Félálmomban meglepve vettem észre, hogy kigombolja a pizsamáját és a kezem a mellére teszi jelezve mit is akar. Kicsit később szembefordultunk és végre sokáig kívánta a számat a melle, nagyon igyekeztem érzékien csinálni, gondolom jó volt mert engedte, majd a hátára fordítottam és a kezem elindult lefele, itt sem tiltakozott. Azon meglepődtem, hogy levetkőzött és hagyta kézzel a csúcsra juttassam. Csudi volt. Kinevezett cicimágusnak :). Valamint kijelentette érezzem magam megerőszakolva. Boldogan vettem tudomásul...