Reggeli kávé utána

Ma reggel, kávéztunk...miután, állítása szerint földrengésszerű orgazmust hoztunk össze Ő és én. Nem igazán akaródzott felkelni, 8 körül mégis sikerült 10 óra alvás után. Hiába tegnap fárasztó nap volt, ő dolgozott én túráztam :). Tegnap reggel 5 kor keltünk ,három órát vezetett, majd dolog és utána újra 3 óra vezetés. Este még edzeni is elment. Az ágyba csak beájulni volt erőnk, még pizsit sem volt kedvünk venni. Hajnalban egymás után látogattuk meg a fürdőszobát, majd visszabújva az ágyban konszenzusosan arra jutottunk korán van még. Inkább tovább aludtunk.Aztán 8 körül a puncijára tettem a kezem és nem húzódott el. Gondoltam egy kis matatás jól esne neki. Majd tovább gondoltam biztos kívánja a számat is. Ennek az eredménye lett a földrengés, és utána még egy kávét is kapott az ágyban.Csodálatos férj vagyok.