Már nem fáj a foga...

Tegnap este sietősre kellett venni , mert ma korán kellett kelni.

A gyerekeknek fél kilenckor kiadtuk a fogmosás vezényszót, mi akkor már meztelenül az paplan alatt matattunk egymáson. A kedvesem jelezte, hogy nem várna tovább mi lenne ha háttal fordulna nekem. Nem volt kifogásom, már eléggé felizgatott a kezével. Lassan elkezdtünk belemerülni a gyönyörbe, alig tudtuk visszafojtani a nyögdécseléseket. Pedig még igen élénk gyerekzaj jött be a nyitott ajtón, de csak a hangok nem e gyerekek. Na jó azért perverzek nem vagyunk, felálltam /he-he/ csendet parancsoltam, majd bezártam az ajtót. Innen missziót fojtattam a gyönyörért, majd alulra kerültem, és mindketten egyszerre élveztünk el kb 1 óra szeretkezés után. Nagyon finom volt, és már rég volt ilyen, mint állapítottuk meg közösen. És most jön a hétvége :). Kíváncsian várom mit akar tőlünk a vágyunk....