Miért?

Miért?

Mert olyan fejlődésen mentünk keresztül, amit még a mai napig sem értek teljesen.

Mert férfi vagyok, és cáfolnám, hogy a férfiaknak nincs igényük a belső dolgaik kiteregetésére.

Mert összeolvastam mindenféle blogokon mindenfélét, és sokat tanultam magamról, róla, a dugásról, a vágyról, a punciról, a farkamról. Köszönöm az intimitas.hu, ebredoszexualitas.blog.hu, és a többi mögött író embereknek.

Mert az elmúlt 1 évben /persze csak a jegyzőkönyv kedvéért/ szerintem átlagosan minden nap volt valamelyikünknek orgazmusa. És még ennél is többször nyúltam úgy hozzá, vagy ő hozzám, hogy végtelenül izgató legyen.

Mert lett köztünk igazi intim kapcsolat.

1988 megismertem, 1997 összeházasodtunk, van 3 gyerekünk 8-16-18 fiuk. 2 nagy lelki hideg zuhany, egy mindjárt az elején, egy  másik most 1 éve. Ki miatt? Már mindegy, ehhez is két ember kell mint a megcsaláshoz. Közben elhidegülés testileg, esetleg lelkileg is? Szeretet mindig volt, ha nem lett volna nem lennénk együtt. Szerelem? Többször is, az elmúlt sok évben asszem mindig bele és kiszerelmesedtem újra meg újra. Most éppen be.

Most nyilván a hideg zuhany felfrissített minket, mondjuk nem gondoltam, hogy ilyen sokáig fog tartani. És nem érzem, hogy csökkenne a szerelmem és a vágyam. /Jó, tudom a farkam mást mutat néha, de ugye a modern orvostudomány segít.:) /

Fogalmam sincs mitől mondjuk azt, hogy ez most jó dugás volt. Orgazmus kell hozzá vagy sem.

Plödául:

Vasárnap korán reggel csodálatosan éreztem a farkam, a puncit, oldalról fekve, majd térdelve többször a csúcs közelében, végén elfáradva több mint 1 órán át élveztük egymás testét. Majd főztünk egy finom ebédet.

Hétfőn este fél 10 kor ágyba bújva, hozzám bújt, majd meglovagolt amíg kemény voltam, majd amikor kicsusszant a puha farkam, akkor csak dörzsölve a puncihoz mindketten elélveztünk. Majd becsomagoltuk a Mikulás ajándékokat a gyerekeknek.

Melyiket is szeressem ?